سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار حسابداری تولیدی

فرآیند حسابداری مجموعه‌هایی که با تولید سروکار دارند کمی پیچیده‌تر از سایر انواع فعالیت‌های تجاری می‌باشد. در این فرآیند موضوع تولید و بهای تمام شده مسئله‌ای بسیار مهم است که تکنولوژی کمک شایانی به حل آن می‌نماید. در گروه نرم افزاری محک برای این مهم دو دسته محصولات تولیدی در قالب سری عمومی برای مجموعه‌هایی با فعالیت متوسط رو به پایین و سری تجاری برای مجموعه‌هایی با فعالیت متوسط رو به بالا طراحی شده است.

نرم افزار حسابداری تولیدی محک

کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی، با هر اندازه‌ای و فعال در هر زمینه‌ای، نیازهای متفاوتی دارند. این واحدها علاوه بر مدیریت فروش، سیستم مدیریت حقوق و دستمزد، عملیات مالی و خزانه‌داری، ارائه خروجی‌های موردتایید اداره دارایی، مدیریت منابع، فرایندهای انبارداری و انبارگردانی، مدیریت پروژه‌ها و سایر موارد به امکانات دیگری نیاز دارند تا بتوانند فعالیت‌های مرتبط با فرایندهای تولید را کنترل کنند. هرچند، اجرا و مدیریت فعالیت‌ها در کارگاه‌ها و کارخانه‌های گوناگون متفاوت است. چرا باید برای امکاناتی هزینه کنید که هیچ نیازی به آن‌ها ندارید و فقط باعث سردرگمی کارکنان و حتی مدیران و شلوغی سیستم و نرم افزار حسابداری تولیدی شما می‌شود؟

بر همین اساس، گروه نرم افزاری محک اقدام به تفکیک امکانات سری عمومی و تجاری کرده است. ضمنا با توجه به نیازهای اصلی کارگاه ها و کارخانه های مختلف، سطوح مختلفی برای هر یک از سری‌‎های تجاری و عمومی تعریف شده است. شما می‌توانید با توجه به نیازهای کسب و کار خود نرم افزار حسابداری تولیدی مناسب را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، مشاوران گروه نرم افزاری محک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.